Nákupný košík je prázdny.

0 položiek
Spolu:
0,00 €
Vstúpiť
0 položiek (0,00 €)
 
 
0,00 € (0 položiek) vstúpiť do košíka

Obchodné podmienky

Úvod InfoObchodné podmienky

IDENTIFIKAČNÉ ÚDAJE SPRÁVCU

Správcom osobných údajov je spoločnosť JagAid s.r.o. sídlom Velke Uherce 364, 95841 Velke Uherce, IČO: 47803517, Zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trencin, Oddiel Sro, Vložka číslo 30647/R. Kontaktné údaje prevádzkovateľa: info@elitecarcare.sk alebo tel. 0905332871.


SPRACOVANE OSOBNÝCH ÚDAJOV


JagAid s.r.o. právny nástupca spracúva na účely registrácie, nákupu prostredníctvom internetového obchodu a k výkonu práv a povinností vyplývajúcich medzi Vami a spoločnosťou JagAid s.r.o. právny nástupca nasledovné osobné údaje zákazníka: meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mailová adresa, adresa zákazníka, dodacia adresu, IP adresa zákazníka.

Zákonným dôvodom pre spracovanie osobných údajov je súhlas týmto daný správcovi v zmysle:

- plnenie zmluvy článku 6 odst. 1 písm. b) GDPR a plnenie práv a povinností správcu podľa článku 6 odst. 1 písm. c) GDPR,
- článku 6 ods.1písm. a) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovávaním osobných údajov a voľnom pohybu týchto údajov (ďalej "GDPR") pre účely priameho marketingu, pokiaľ nedošlo k objednávke tovaru,
- oprávnený záujem správcu na vykonanie priameho marketingu podľa čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR

Spracúvanie osobných údajov je v prípade nákupu tovaru prostredníctvom internetového obchodu, nevyhnutné na plnenie zmluvy o kúpe tovaru a na účely plnenia zákonnej povinnosti spoločnosti Vladimír Sloboda, Daniela Slobodová-právny nástupca

Zo strany správcu nedochádza k automatickému individuálnemu rozhodovaniu v zmysle čl. 22 GDPR.

 

DOBA ULOŽENIA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Osobné údaje sú spracúvané na dobu nevyhnutnú k výkonu práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu (najviac po dobu 3 rokov od ukončenia zmluvného vzťahu) alebo do doby odvolania súhlasu so spracovaním osobných údajov.


PRÍJEMCOVIA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Príjemcami osobných údajov sú nasledovné osoby:
- kuriérska alebo prepravná spoločnosť, ktorá zabezpečuje dodávku tovaru zákazníkovi, ako ďalší sprostredkovateľ
- JagAid s.r.o. Velke Uherce 364 95841 Velke Uherce ICO 47803517, ako sprostredkovateľ pre vedenie účtovníctva

 

PRÁVA SUBJEKTU ÚDAJOV

Za podmienok stanovených v GDPR máte právo:
- na prístup k osobným údajom
- na opravu osobných údajov
- na obmedzenie spracovania osobných údajov
- na výmaz osobných údajov
- na prenositeľnosť osobných údajov
- vzniesť námietku voči spracovaniu osobných údajov

Ak sa domnievate, že boli porušené Vaše právo na ochranu osobných údajov, máte právo podať sťažnosť na dozorný úrad.

ZABEZPEČENIE OSOBNÝCH ÚDAJOV

Správca sa zaväzuje prijať vhodné technické a organizačné opatrenia k zabezpečeniu osobných údajov, aby nedošlo k neoprávnenému prístupu k týmto údajom alebo k ich strate. Správca prehlasuje, že k osobným údajom budú mať prístup len oprávnené osoby povinné zachovávať mlčanlivosť o osobných údajoch. Správca prijal technické opatrenia k zabezpečeniu dátových úložísk a osobným údajom evidovaným v listinnej podobe.

Ochrana osobných údajov

„Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.“



ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

Odoslaním objednávky z internetového obchodu potvrdzujete, že ste sa s podmienkami ochrany osobných údajov oboznámili a bezvýhradne s nimi súhlasíte. Správca si vyhradzuje právo meniť tieto podmienky. Aktuálna verzia podmienok je zverejnená na 

 

DODACIE PODMIENKY

Dodacie podmienky internetového obchodu www.elitecarcare.sk
1. Tovar je predávaný podľa vystavených vzorov, katalógov, typových listov a vzorkovníkov predávajúceho
umiestnených na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.
2. Predávajúci je povinný objednávku kupujúceho splniť a tovar dodať kupujúcemu v lehote do 5 pracovných dní od
dodania tovaru dodávateľom alebo výrobcom tovaru predávajúcemu.
3. Kupujúci je povinný prevziať tovar na mieste, ktoré je uvedené v potvrdení objednávky kupujúceho predávajúcim.
V prípade, ak dôjde k omeškaniu dodania tovaru zo strany predávajúceho, predávajúci je oprávnený jednostranne
predĺžiť lehotu na dodanie tovaru, a to aj opakovane, o čom predávajúci vydá kupujúcemu potvrdenie. V prípade,
ak kupujúci neprevezme objednaný tovar do 14 dní odo dňa, keď bol kupujúcemu dostupný, je predávajúci
oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy a predať tovar tretej osobe. Po predaní tovaru tretej osobe predávajúci vráti
kupujúcemu jeho prípadne zaplatenú zálohu.
4. Váha, rozmery a ostatné údaje o tovare obsiahnuté v katalógoch, prospektoch a iných písomnostiach
predávajúceho umiestnenými na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho sú nezáväznými
údajmi.
5. Kupujúci je povinný skontrolovať zásielku na neporušenosť obalu hneď po doručení. Ak je obal tovaru
mechanicky poškodený, je kupujúci povinný túto skutočnosť oznámiť dopravcovi a za jeho prítomnosti
skontrolovať stav tovaru pod obalom. V prípade zistenia poškodenia tovaru spíše dopravca s kupujúcim záznam,
tzv. škodový protokol. Na základe takto vyhotoveného záznamu predávajúci poskytne odstránenie vady tovaru,
zľavu na tovar alebo v prípade neodstrániteľných vád tovaru dodá kupujúcemu nový tovar.
6. Kupujúci je oprávnený v prípade nedodania tovaru predávajúcim v lehote 7 pracovných dní od potvrdeného
termínu dodania odstúpiť od potvrdenej objednávky. Ak kupujúci za tovar vopred zaplatil, predávajúci mu vráti
zaplatenú sumu bezhotovostným prevodom na účet kupujúceho určený kupujúcim, do 5 pracovných dní od
doručenia písomného odstúpenia od zmluvy.

 

OBCHODNÉ PODMIENKY INTERNETOVÉHO OBCHODU

ELITE CAR CARE SK
Vydané dňa 01.08.2020
Upravené dňa: 24.08.2020
Prosím prečítajte si naše obchodné podmienky. 
Potvrdením Vašej elektronickej alebo telefonickej objednávky dávate súhlas s týmito obchodnými podmienkami.
1. Všeobecné ustanovenia
1.1. Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z
obchodného styku medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorého predmetom je predaj a kúpa tovaru na internetovej
stránke elektronického obchodu predávajúceho.
Predávajúcim je JagAid s.r.o. Velke Uherce 364 95841 Velke Uherce ICO 47803517, IČ DPH: SK2024108009. Kupujúcim sa rozumie koncový spotrebiteľ – fyzická osoba, alebo podnikateľský subjekt – t.j.
každá právnická osoba a tá fyzická osoba, ktorá pri svojom nákupe uvádza na daňovom doklade IČO a/alebo DIČ
a/alebo názov a sídlo organizácie (ďalej len „kupujúci“). 
1.2. Všeobecné obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou obchodného styku zmluvných strán. V prípade,
že predávajúci a kupujúci uzatvoria písomnú zmluvu, v ktorej si dohodnú podmienky odchylne od všeobecných
obchodných podmienok, budú ustanovenia takejto individuálnej zmluvy uprednostnené pred všeobecnými
obchodnými podmienkami. 
1.3. Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že súhlasí s
obchodnými podmienkami, ktoré sa budú vzťahovať na každý obchodný styk uzavretý na akejkoľvek internetovej
stránke elektronického obchodu, ktorú prevádzkuje predávajúci, na základe ktorej predávajúci dodá tovar
prezentovaný na predmetnej internetovej stránke kupujúcemu a na všetky vzťahy medzi predávajúcim a
kupujúcim, vzniknuté najmä pri predaji, nákupe a reklamácii tovaru. 1.4. Všetky zmluvné vzťahy medzi
predávajúcim a kupujúcim sú uzatvorené v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky. V prípade, ak je
kupujúcim koncový spotrebiteľ, riadia sa právne vzťahy neupravené týmito obchodnými podmienkami zákonom č.
40/1964 Z. z. Občiansky zákonník, v platnom znení, zákonom č. 250/2007 Z. z. Zákon o ochrane spotrebiteľa, v
platnom znení a zákonom č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v
platnom znení. V prípade, ak je kupujúcim podnikateľ, riadia sa právne vzťahy neupravené týmito obchodnými
podmienkami zákonom č. 513/1991 Z. z. Obchodný zákonník, v platnom znení.
2. Objednávka
2.1. Pri objednávke vyberá kupujúci tovar z ponuky prezentovanej na stránke internetového obchodu
predávajúceho, riadne vyplní objednávkový formulár a objednávku odošle. Odoslaná objednávka tovaru je
návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy. Kúpna zmluva, na základe ktorej je realizovaný predaj tovaru predávajúcim
kupujúcemu, vzniká na základe záväzného potvrdenia objednávky. Za záväzné sa považuje telefonické alebo e-
mailové potvrdenie objednávky zo strany predávajúceho, k čomu predávajúci využije kontaktné údaje zadané
kupujúcim pri objednaní tovaru. Automatické potvrdenie o prijatí objednávky do systému sa nepovažuje za
záväzné akceptovanie objednávky. 
2.2. Cena tovaru v internetovom obchode je vždy aktuálna a platná. Všetky ceny sú uvedené bez DPH aj s DPH,
ceny za dopravu a úhradu tovaru sú uvádzané vrátane DPH. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu ceny bez
výslovného upozornenia kupujúceho. Zmena ceny tovaru v internetovom katalógu nemá vplyv na celkovú
hodnotu už prijatej objednávky kupujúceho. Konečná cena pre kupujúceho je uvedená v záväznom potvrdení
objednávky. Všetky akcie platia do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak.
2.3. Storno objednávky zo strany kupujúceho: Kupujúci má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu
kedykoľvek pred jej záväzným potvrdením. Po záväznom potvrdení objednávky len v prípade, že predávajúci
nesplní zmluvné podmienky dodania. 
Storno objednávky zo strany predávajúceho: Predávajúci má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu ak
sa tovar už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávaného tovaru. V prípade,
že táto situácia nastane, predávajúci bude bez odkladu kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom
postupe.

3. Dodacie podmienky
3.1. Dodacia lehota začína plynúť dňom prijatia objednávky kupujúceho a jej záväzným akceptovaním zo strany
predávajúceho, pričom dodávka tovaru bude podľa aktuálnej dostupnosti produktov a prevádzkových možností
predávajúceho realizovaná v čo možno najkratšom termíne, najneskôr však v lehote do 30 dní. Vo výnimočných
prípadoch alebo ak sa tovar nenachádza na sklade môže byť dodacia doba aj dlhšia, čo predávajúci rieši po
dohode s kupujúcim individuálne. 
3.2. Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho, ktorý pri objednaní tovaru v časti „adresa
doručenia“ uviedol miesto dodania tovaru. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu plnenia na
uvedené miesto. Dopravu na adresu určenia zaisťuje predávajúci. Cena prepravy sa riadi podľa cenníka
aktuálneho v deň objednávky.
Tovar môže byť kupujúcemu dodaný prostredníctvom:
 kuriérskou službou
 alebo osobným prevzatím zo strany kupujúceho v sídle predávajúceho (miesto odberu však nemá charakter
predajného miesta, t.j. tovar bude kupujúcemu na mieste vydaný len na základe úhrady kúpnej ceny vopred –
formou bankového prevodu alebo platobnou kartou, bez možnosti platby v hotovosti)
Predávajúci upovedomí kupujúceho telefonicky alebo e-mailom o termíne dodania tovaru na miesto určenia, v
prípade osobného odberu v sídle predávajúceho avizuje kupujúcemu vopred, kedy bude tovar pripravený
k prevzatiu (na mieste odberu sa nenachádza sklad).
3.3. Tovar sa považuje za dodaný okamihom jeho doručenia na miesto odberu a prevzatý okamihom fyzického
prevzatia kupujúcim, resp. jeho oprávneným zástupcom. Súčasťou každej dodanej zásielky je návod na použitie
výrobku (pokiaľ je súčasťou výrobku) a tiež originálny daňový doklad (faktúra), ktorý zároveň slúži ako dodací
a záručný list (pokiaľ výrobok neobsahuje samostatný záručný list). 
3.4. Kupujúci je povinný riadne a včas prevziať tovar v mieste odberu. Ak je kupujúci v omeškaní s prevzatím
tovaru, je predávajúci oprávnený požadovať poplatok za uskladnenie tovaru vo výške 1 euro za každý deň
uskladnenia. Ak je kupujúci v omeškaní s prevzatím tovaru viac ako 14 dní odo dňa, kedy bol povinný tovar
prevziať, je predávajúci oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy a predať tovar tretej osobe. 
3.5. Kupujúci je povinný bezprostredne pri dodaní prekontrolovať zásielku – t.j. tovar ako i obal, či nie je
mechanicky poškodený (porušenie pásky, poškodenie krabice, kompletnosť balíka) a v prípade ak kupujúci zistí
poškodenie zásielky, je povinný aj za prítomnosti prepravcu vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe poškodenia
tovaru a bezodkladne o tom upovedomiť predávajúceho za účelom riešenia reklamácie. Dodatočná reklamácia
neúplnej alebo poškodenej zásielky, ktorá nie je v zhode s kúpnou zmluvou nebude akceptovaná.
4. Platobné podmienky
4.1. Platobné podmienky riešia spôsob úhrady ceny za tovar. Kupujúci je povinný zaplatiť predávajúcemu kúpnu
cenu tovaru dohodnutú v kúpnej zmluve vrátane expedičných nákladov a nákladov na doručenie tovaru v lehote podľa kúpnej zmluvy, najneskôr však do termínu prevzatia tovaru. Pri platbe
bezhotovostným prevodom sa za deň platby považuje deň, kedy bola celá kúpna cena pripísaná na účet
predávajúceho.
4.2. Kupujúci má niekoľko možností uhradenia kúpnej ceny: 
a) dobierka – kupujúci zaplatí kúpnu cenu pri prevzatí tovaru v hotovosti poštovému doručovateľovi, kuriérovi
alebo na pošte (hotovosť preberá od kupujúceho prepravca) 
b) bankovým prevodom – kupujúci poukáže kúpnu cenu v prospech účtu predávajúceho, ktorý mu v záväznej
akceptácii objednávky uvedie č.účtu a príslušný variabilný symbol pre identifikáciu platby 
c) platobnou kartou – cez systém Paypal je kupujúci presmerovaný na bezpečnú platobnú bránu banky, kde
uskutoční platobnú transakciu a jej autorizáciou je platba zrealizovaná okamžite
Tovar zostáva majetkom predávajúceho do doby úplného zaplatenia kúpnej ceny zo strany kupujúceho. Až
okamžikom zaplatenia celej kúpnej ceny a prevzatím tovaru prechádzajú kompletné vlastnícke práva k tovaru na
kupujúceho.
5. Odstúpenie od zmluvy.
5.1. Spotrebiteľ je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č.
102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na
diaľku“) v lehote 14 dní od prevzatia tovaru, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo zmluvy o

poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak predávajúci včas a riadne splnil
informačné povinnosti podľa ust. § 3 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku. Odstúpiť od zmluvy
môže kupujúci tak, že túto skutočnosť oznámi predávajúcemu, a to elektronicky na e-mailovú adresu uvedenú v
kontaktoch internetového obchodu alebo písomne listom na adresu sídla predávajúceho, pričom v oznámení o
odstúpení je kupujúci povinný uviesť údaje špecifikujúce objednávku (meno, priezvisko, číslo a dátum
objednávky, presnú špecifikáciu tovaru, atď.) a zároveň uviesť spôsob, akým má predávajúci vrátiť kupujúcemu
už prijaté plnenie (najmä číslo účtu a/alebo poštovú adresu).
V prípade, ak tovar nakupujete v súvislosti s vašou podnikateľskou činnosťou (o čom rozhoduje uvedenie
IČO na nákupnom doklade), právo na odstúpenie nevzniká, nakoľko obchodný zákonník túto možnosť
neumožňuje.
5.2. Právo predávajúceho na odstúpenie: Predávajúci je oprávnený od zmluvy odstúpiť len do okamžiku
odoslania tovaru, a to len v prípade nedostupnosti tovaru alebo výraznej zmeny ceny tovaru. Pred odstúpením je
však predávajúci povinný kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. 
5.3. Odstúpením od zmluvy sa kúpna zmluva od začiatku zrušuje a zmluvné strany sú si povinné vrátiť vzájomne
poskytnuté plnenia. Ak kupujúci využije právo na odstúpenie od zmluvy, berie zároveň na vedomie, že
predávajúci je oprávnený požadovať od kupujúceho náhradu preukázateľne vynaložených nákladov spojených
s odstúpením od zmluvy. V prípade, ak kupujúci už prevzal objednaný tovar, je povinný ho vrátiť predávajúcemu
nepoužitý, nepoškodený a kompletný v pôvodnom nepoškodenom obale, s originálnym dokladom o kúpe a so
všetkým príslušenstvom (so záručným listom, s poskytnutým návodom na použitie, atď.). Kupujúci je povinný
doručiť tovar predávajúcemu osobne alebo na vlastné náklady prostredníctvom niektorého z dopravcov (napr.
Slovenská pošta, kuriérska služba). 
Po obdržaní vráteného tovaru podľa uvedených podmienok predávajúci vráti kupujúcemu už zaplatenú kúpnu
cenu (prípadne zníženú o sumu vynaložených nákladov) na jeho účet alebo adresu v lehote najneskôr do 15 dní
odo dňa odstúpenia od zmluvy.
6. Záručné podmienky
6.1. Záručné podmienky na tovar sa riadia Reklamačným poriadkom predávajúceho a platnými právnymi
predpismi SR. Ako záručný list slúži nákupný doklad.
6.2. Dopravné náklady, ktoré vzniknú pri zistení poruchy na reklamovanom zariadení, ktoré je v záručnej lehote
hradí predajca v rámci SR. Tovar zasielaný z krajín mimo územia SR si kupujúci hradí v plnej výške sám.
7. Záverečné ustanovenia
7.1. Tieto obchodné podmienky sú platné a záväzné odo dňa ich zverejnenia na internetovej stránke
elektronického obchodu predávajúceho. 
7.2. Kupujúci odoslaním objednávky udeľuje predávajúcemu súhlas so spracovaním svojich osobných údajov
podľa zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v platnom znení. Kupujúci prehlasuje, že osobné
údaje uvedené v objednávke sú pravdivé. 
7.3. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto všeobecných obchodných podmienok. Akúkoľvek zmenu
a jej účinnosť predávajúci vyhlási na svojich internetových stránkach, či iným vhodným spôsobom.
Obchodné podmienky nadobudli platnosť dňa: 24.08.2020

 

 

REKLAMAČNÉ PODMIENKY

Vydané dňa 24.08.2020
 Za súhlas s reklamačnými podmienkami sa považuje objednanie tovaru prostredníctvom internetového obchodu
predávajúceho v súlade s platnými obchodnými podmienkami E-shopu elitecarcare.sk
Na vybavovanie reklamácií sa vzťahuje platný reklamačný poriadok v zmysle ustanovení zákona č. 250/2007 Z.z.
o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej len
„ reklamačný poriadok“). Reklamáciou sa rozumie uplatnenie zodpovednosti za vady výrobku.
Ak tovar vykazuje vady, ktoré nezavinil kupujúci, vzťahuje sa naň záruka a bol zakúpený u predávajúceho, má
kupujúci právo uplatniť reklamáciu tak, že doručí tovar na adresu sídla predávajúceho a zároveň je povinný
oznámiť predávajúcemu druh a rozsah reklamovanej závady tovaru, kontaktné údaje (telefónne číslo, e-mailovú
adresu, a pod.) a iné podstatné náležitosti majúce vplyv na uplatňovanú vadu tovaru.
Kupujúci berie na vedomie, že predávajúci nezodpovedá za chyby tovaru, ktoré boli spôsobené v príčinnej
súvislosti s konaním či nekonaním zo strany kupujúceho. Pokiaľ tovar vykazuje vady resp. nesúlad s kúpnou
zmluvou už pri jeho prevzatí, je kupujúci povinný bezodkladne o tom informovať predávajúceho – v prípade, že
tak neučiní hneď, môže uplatniť nároky z takto zistených vád len keď preukáže, že tieto vady mal tovar už v čase
jeho preberania.
 
Deň uplatnenia reklamácie je zároveň začiatkom reklamačného konania. Ak je tovar tesne pred koncom záruky
odporúčame zvážiť, či počas doby prepravy neuplynie záruka na reklamovaný tovar. V takom prípade je
požadovanie záruky na tovar bezpredmetné. 
 
Počas záručnej doby má kupujúci právo na bezplatné odstránenie vady po predložení tovaru (vrátane
kompletného príslušenstva, dokumentácie a návodu) predávajúcemu spolu so záručným listom a dokladom o
zaplatení.
Odovzdanie tovaru:
Pred uplatnením reklamácie by mal kupujúci dôkladne skontrolovať, či závada nie je spôsobená nesprávnym
zaobchádzaním. 
Reklamovaný tovar môže kupujúci predávajúcemu doručiť osobne, prostredníctvom poverenej osoby alebo poslať
na vlastné náklady prepravnou službou, predávajúci nepreberá tovar zaslaný na dobierku. Tovar je vhodné
zabaliť do obalu a v prípade jeho zasielania aj do dostatočne pevného náhradného obalu (napr.
primeraná kartónová krabica) tak, aby nedošlo k poškodeniu pri preprave. Prepravu tovaru naspäť kupujúcemu
po uznaní reklamácie zabezpečuje predávajúci poštou na svoje náklady. Iný než uvedený spôsob prepravy
uhrádza kupujúci.
Akékoľvek nejasnosti či doplňujúce otázky môže kupujúci konzultovať telefonicky alebo e-mailom so servisným
strediskom predávajúceho (viď kontakty internetového obchodu).
Prevzatie tovaru a záruka:
Tovar, ktorý zákazník reklamuje, nesmie byť poškodený mechanicky ani používaný , inak kupujúci stráca
nárok na záruku a tovar sa považuje za nereklamovateľný. 
K tovaru je potrebné priložiť kópiu dokladu o nákupe / dodacieho listu s výrobným číslom vadného výrobku a čo
možno najpodrobnejší popis závady.
 Vybavenie reklamácie sa vzťahuje len na vady, ktoré kupujúci u predávajúceho
reklamoval.

Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené hrubým zaobchádzaním či násilným pôsobením na výrobok (náraz,
pád, voda.), mechanicky poškodené výrobky, výrobky s poškodenou identifikačnou nálepkou , výrobky poškodené nedbanlivosťou. Neodborným zásahom, nedodržaním technických podmienok , ktoré sú opísané v návodoch na používanie.
Výrobok taktiež nesmie javiť známky násilného pokusu o otvorenie.
Predávajúci neručí za škody spôsobené  neodborným používaním výrobkov.                                              
Predávajúci má právo odmietnuť prevzatie tovaru do reklamačného procesu v prípade, ak reklamovaný tovar,
jeho časti alebo súčasti sú výrazne poškodené a  inak nespĺňajú základné hygienické predpoklady pre
manipuláciu s nimi.
Reklamačná doba a vyriešenie reklamácie:
Predávajúci vybaví reklamáciu kupujúceho v súlade s platnými právnymi predpismi SR bezodkladne v čo možno
najkratšom čase, najneskôr však v rámci reklamačnej doby do 30 dní. Táto lehota nie je záväzná vo vzťahu ku
kupujúcemu, ktorý pri nákupe uplatňoval IČO - jeho vzťah s predávajúcim upravuje Obchodný zákonník.
Vyriešenie reklamácie oznámi predávajúci kupujúcemu telefonicky alebo mailom. Vybavením reklamácie je
ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny
výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie (predávajúcim určeného)
plnenia alebo  odôvodnené zamietnutie reklamácie.
V prípade nevyzdvihnutia reklamovaného tovaru do 60-tich dní od dátumu uplatnenia reklamácie je predávajúci,
podľa § 656 Občianskeho zákonníka, oprávnený účtovať pri vyskladnení reklamácie poplatok za uskladnenie
v sume 1 euro/deň.
V prípade neoprávnenej reklamácie sa účtuje poplatok za  náklady spojené s manipuláciou a
dopravou reklamovaného výrobku vo výške 25,-EUR.
Neoprávnená reklamácia je taká, pri ktorej sa zistí, že závada výrobku vznikla spôsobom vylúčeným zo
závad na výrobku.

 

SÚBORY COOKIES

S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové
súbory, tzv. cookie. Je to bežná prax väčšiny veľkých webových lokalít.
Čo sú súbory cookies?
Súbor cookie je malý textový súbor, ktorý webová lokalita ukladá vo vašom počítači alebo mobilnom zariadení pri
jej prehliadaní. Vďaka tomuto súboru si webová lokalita na určitý čas uchováva informácie o vašich krokoch a
preferenciách (ako sú prihlasovacie meno, jazyk, veľkosť písma a iné nastavenia zobrazovania), takže ich pri
ďalšej návšteve lokality alebo prehliadaní jej jednotlivých stránok nemusíte opätovne uvádzať.
Ako používame súbory cookies?
Rad našich stránok používa súbory cookie, aby sme uchovali:
 vaše preferencie zobrazenia, napríklad nastavenia kontrastu farieb alebo veľkosti písma.
 skutočnosť, či ste súhlasili (alebo nesúhlasili) s tým, aby sme využívali súbory cookie na tejto webovej lokalite.
Na našich stránkach používame súbory cookie týchto tretích strán:
 Google (analytika): __utma, __utmb, __utmc, __utmz, __utmli
Povolenie použitia súborov cookie nie je nevyhnutne potrebné na správne fungovanie webovej lokality, ale
poskytne vám to lepší používateľský komfort pri práci s ňou. Súbory cookie môžete vymazať alebo zablokovať. V
takomto prípade sa však môže stať, že určité funkcionality webovej lokality nebudú fungovať tak, ako by mali.
Používame aj iné súbory cookies?
Niektoré z našich stránok alebo podlokalít môžu používať dodatočné alebo odlišné súbory cookie než uvedené v
predchádzajúcom texte. V takomto prípade budú na predmetnej stránke v osobitnom oznámení o súboroch
cookie poskytnuté podrobné údaje o ich použití. Komisia vás môže požiadať, aby ste súhlasili s uchovaním týchto
súborov cookie.
Ako kontrolovať súbory cookies
Súbory cookie môžete kontrolovať a/alebo zmazať podľa uváženia – podrobnosti si pozrite na
stránke AllAboutCookies.org. Môžete vymazať všetky súbory cookie uložené vo svojom počítači a väčšinu
prehliadačov môžete nastaviť tak, aby ste im znemožnili ich ukladanie. V takomto prípade však pravdepodobne
budete musieť pri každej návšteve webovej lokality manuálne upravovať niektoré nastavenia a niektoré služby a
funkcie nebudú fungovať.
Ochrana osobných údajov spoločnosťou JagAid s.r.o. 
Pri spracovávaní dát sa zaväzujeme riadiť zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.
 
Vyhlásenie o ochrane osobných údajov.
Spoločnosť Koch chemia., prevádzkovateľ internetového obchodu www.elitecarcare.sk prehlasuje, že všetky osobné údaje sú považované za prísne dôverné a je s nimi zaobchádzané v súlade so
zákonom č122/2013Z.z.
Aké presné údaje zhromažďujeme?
Pre realizáciu objednaného tovaru alebo služby od Vás potrebujeme poznať meno prípadne meno firmy,
(fakturačnú a prípadne dodaciu adresu),  IČO/DIČ, kontaktnú osobu , dátum narodenia, či rodné číslo, podpis,
telefónny a mailový kontakt.
Ďalej evidujeme Vaše zhotovené objednávky cez našu stránku. V prípade osobného vyzdvihnutia objednávky,
ktorá bola uhradená vopred cez internet banking, pri vyzdvihnutí reklamácie, či pri preplatení dobropisu od Vás
môžeme požadovať predloženie identifikačného dokladu, a to za účelom opatrnosti a predchádzaní vzniku škôd a
zamedzeniu legalizácie príjmov výnosov pochádzajúcich z trestnej činnosti. Bez predloženia vyžiadaných
dokumentov alebo dokladov Vám môžeme odmietnuť vydať peniaze alebo tovar.
K čomu údaje slúžia?
Pre realizáciu objednávky (obchodnej transakcie)  a dodanie tovaru na určenú adresu potrebujeme komunikovať
a poznať vyššie uvedené údaje v tomto dokumente. Tieto konkrétne údaje získame pri Vašej registrácii, a to buď

dočasne, alebo na trvalo. Keďže sú osobné údaje získavané za účelom zhotovenia obchodnej transakcie, nie je
nutný od Vás žiadať výslovný alebo písomný súhlas.
Údaje, ktoré od Vás nadobudneme získavame s Vašim odsúhlasením. Údaje v prvom rade slúžia na posúdenie
Vašej dôveryhodnosti. Na základe toho Vám môžeme ponúknuť ďalšie služby, ktoré sú určené len vybraným
zákazníkom.
Ako môžete existujúce dáta ovplyvniť?
Po prihlásení na stránku eshopu www.elitecarcare.sk môžete údaje v administratíve účtu meniť či úplne zmazať. Z
účtovných dôvodov nie je možné meniť fakturačné údaje firmy. V prípade, že chcete Vašu registráciu na tvalo
zrušiť, stačí ak zašlete e-mail na adresu info@elitecarcare.sk

 

Súbory cookie
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy vo Vašom internetovom prehliadači malé dátové súbory, tzv. cookie. Používaním tejto webovej lokality vyjadrujete súhlas s použitím cookies v súlade s nastavením vášho internetového prehliadača.

Čo sú súbory cookie?
Súbor cookie je malý dátový súbor, ktorý webová lokalita ukladá v internetovom prehliadači pri jej prehliadaní. Vďaka tomuto súboru si webová lokalita na určitý čas uchováva informácie o vašich krokoch a preferenciách, takže ich pri ďalšej návšteve lokality alebo prehliadaní jej jednotlivých stránok nemusíte opätovne uvádzať.

Ako používame súbory cookie?
Tieto webstránky používajú súbory cookies pre lepšie prispôsobenie reklám záujmom návštevníkov a pre nevyhnutnú funkcionalitu webstránok.

Ako kontrolovať súbory cookie?
Súbory cookie môžete kontrolovať alebo zmazať podľa uváženia. Môžete vymazať všetky uložené súbory cookie a väčšinu prehliadačov môžete nastaviť tak, aby ste im znemožnili ich ukladanie. V takomto prípade však pravdepodobne budete musieť pri každej návšteve webovej lokality manuálne upravovať niektoré nastavenia a niektoré služby a funkcie nebudú fungovať.

Ako odmietnuť používanie súborov cookie?
Používanie súborov cookie je možné nastaviť pomocou Vášho internetového prehliadača. Väčšina prehliadačov súbory cookie automaticky prijíma už vo úvodnom nastavení.

Novinky a akcie e-mailom
Chcete od nás dostávať novinky priamo na váš e-mail?
Táto stránka je chránená službou reCAPTCHA. Zistiť viac.
Informácie získané prostredníctvom Google reCAPTCHA podliehajú Pravidlám ochrany osobných údajov a Zmluvným podmienkam spoločnosti Google a používajú sa všeobecné bezpečnostné účely (nepoužívajú sa na prispôsobenú reklamu spoločnosti Google).
Info Kontakt

JagAid s.r.o. - Elite Car Care

Horska 2094 95806 Partizanske 

Otváracie hodiny:

Po - Pia: 09:00 - 12.30 13:30 -18.00

So - Ne: na objednavku

Telefón: 0905 332 871

Email: info@elitecarcare.sk

 

Copyright 2020 - 2024 © www.elitecarcare.sk